Samochód Ford Transit™ Adaptowany, jako ruchome laboratorium badawcze wyposażony i stosowany w badaniach bezpieczeństwa i dynamiki ruchu. Wyposażony dodatkowo w specjalnie dobrany układ demontowalnych foteli (do przewozu studentów), dodatkowe gniazda zasilające 12V i 230V, dodatkowy podwieszony pod sufitem ekran do bieżącego wyświetlania wyników pomiarów oraz szafkę pod aparaturę, ostrzegawczą belkę LED oraz poniższy zestaw aparatury pomiarowej.
Miniaturowa kamera termowizyjna z ekranem FLIR™ Posiada matrycę rozdzielczości 320×240 pikseli. System posiada obiektyw o ogniskowej 19mm, o kącie widzenia H36o, V27o , czułość 100mK przy 25 oC, współpracująca z wyświetlaczem LCD
System rejestracji zdarzeń drogowych Brigade™ Posiada wyświetlacz 7” w szerokim formacie z możliwością pokazywania obrazu do 4 kamer równocześnie, wytrzymałość na uderzenia mechaniczne 100G, zasilanie 12÷24V, 15W, temp. pracy -20÷70, spełnia normy ROHS, CE, e-kompatybilność elektromagnetyczna, rejestrator obrazu (nagrywarka) posiada dysk wewnętrzny 250GB, nagrywanie i odtwarzanie w realnym czasie (30 klatek/s na kanał), kompresja M-JPEG z rozdzielczością do 720×576 (PAL), interfejs USB pokazujący nagrania wideo na komputerze nagrywanie poklatkowe i w czasie rzeczywistym, jakość obrazu nagrywanego do wyboru na czterech różnych poziomach
Zestaw wag samochodowych do pomiaru nacisków kół UNIWAG DFWKRP® Przenośne platformy ważące i moduł pomiarowy, maksymalny nacisk 10000kg, podziałka – 5kg, wymiary platformy 400×500 mm, możliwość wydruku wyniku, import danych do komputera.
Copyright © dr inż. Andrzej Zuska